Home » » Ανακοινώθηκε η απόκτηση του Μαραγκού.

Ανακοινώθηκε η απόκτηση του Μαραγκού.


Παίκτης του Ολυμπιακού για τα επόμενα 4 χρόνια θα είναι ο 22χρόνος φόργουορντ Πάρης Μαραγκός όπως ανακοίνωσε η ΚΑΕ.

 Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Η ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ανακοινώνει τη συμφωνία της με τον καλαθοσφαιριστή  Πάρη Μαραγκό. Ο Έλληνας φόργουορντ/σέντερ θα φορά την «ερυθρόλευκη» φανέλα για τέσσερα χρόνια.


Το who is who του Πάρη Μαραγκού

Hμ. Γεν.: 19/01/1994

Τοπ. Γεν.: Μαρούσι

Ύψος: 2.06

Πρ. Ομάδες: Παναθηναϊκός (2010-2012), George Washington (2012-2014), American (2014-2016).  


Ο Πάρης Μαραγκός μίλησε στο www.olympiacosbc.gr για τη νέα σελίδα στην καριέρα του. “Γύρισα από τις ΗΠΑ έχοντας στο μυαλό μου το να αρχίσω την καριέρα μου στην Ελλάδα. Και είμαι πάρα πολύ χαρούμενος που μπαίνω στην οικογένεια του Ολυμπιακού, στη μεγαλύτερη ομάδα της Ευρώπης και είμαι πραγματικά ευτυχισμένος. Νιώθω ευλογημένος για την ευκαιρία που μου έχει δοθεί” είπε αρχικά το νέο μέλος των πρωταθλητών Ελλάδος για να συνεχίσει λέγοντας πως περιμένει να μάθει πολλά από Σπανούλη και Πρίντεζη. “Είμαι 100% σίγουρος πως θα μάθω πάρα πολλά πράγματα, ειδικά από τον Πρίντεζη που παίζουμε και στην ίδια θέση. Όσο για τον Σπανούλη, τι να πω εγώ, πρόκειται για τον απόλυτο ηγέτη. Είμαι ευτυχισμένος και θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό ώστε να κερδίσω όσα περισσότερα γίνεται χρόνο με τον καιρό και να μάθω πολλά από τον προπονητή μου και τους συμπαίκτες μου”.




Share this article :

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2011-2012. Thrylos Hoops - All Rights Reserved
Template Modify by Creating Website
Proudly powered by Blogger